Even aanbellen bij…

2020

Eneco

Eneco

The Social Club

The Social Club

Overview

Overview

Voor Eneco creëerden we een verrassingsserie waarin medewerkers thuis werden bezocht met wat ze het meest misten van kantoor. Geen standaard bedrijfsupdate, maar een oprechte, speelse manier om verbinding te houden in een tijd van thuiswerken. Met spontane reacties, herkenbare momenten en een luchtige editstijl brachten we warmte en energie in de campagne.

Voor Eneco creëerden we een verrassingsserie waarin medewerkers thuis werden bezocht met wat ze het meest misten van kantoor. Geen standaard bedrijfsupdate, maar een oprechte, speelse manier om verbinding te houden in een tijd van thuiswerken. Met spontane reacties, herkenbare momenten en een luchtige editstijl brachten we warmte en energie in de campagne.

TEam

Director

Neal kok

Producer

Nigel Stephania

DOP

Gio Isenia

1st AC

Jordy van Loo

Editor

Gio Isenia

Service

HUB

Briefing

Hoe blijf je als werkgever betrokken bij je medewerkers als thuiswerken de norm is geworden? Eneco wilde een campagne die hun medewerkers centraal stelt, hen een hart onder de riem steekt en de verbinding met het bedrijf versterkt. Geen standaard bedrijfsupdate, maar een format dat verrast, raakt en intern gedeeld wordt. De uitdaging? Een video maken die laat zien dat Eneco er voor haar mensen is persoonlijk, authentiek en met een vleugje humor.

Approach

We ontwikkelden "Even Aanbellen Bij", een serie verrassingsvideo’s waarin we medewerkers letterlijk thuis opzoeken. Niet met een standaard boodschap, maar met datgene wat ze het meest missen van kantoor, van hun kakelende collega’s of hun meest rustgevende manager. Door de spontane reacties en persoonlijke verhalen kregen de video's een warme en oprechte toon.

impact

We werkten met een compacte crew om de verrassingen zo puur mogelijk vast te leggen. De editstijl was snel en dynamisch, met een lichte en positieve energie die de video's direct deelbaar maakte. Het resultaat is een serie die medewerkers niet alleen verraste, maar ook een gevoel van saamhorigheid gaf. De video's zorgden voor interne buzz en versterkten het werkgeversmerk van Eneco op een manier die authentiek en laagdrempelig bleef. Een simpele, maar effectieve productie die liet zien dat Eneco altijd dichtbij is, ook als medewerkers thuiswerken.

2025

Less noise

all rights reserved

Privacy policy

2025

Less noise

all rights reserved

Privacy policy

2025

Less noise

Privacy policy