gezond zijn gunnen we iedereen

2023

GGD

GGD

Overview

Overview

Voor GGD Brabant-Zuidoost ontwikkelden we een video die zowel de interne visie versterkt als extern inzetbaar is voor werving. Geen standaard informatieve productie, maar een krachtig verhaal over samenwerking en impact. We legden de diversiteit van de GGD vast, van preventie tot crisismanagement, en toonden hoe alle afdelingen samen bijdragen aan een gezondere samenleving. Het resultaat? Een inspirerende video die medewerkers verbindt en nieuwe talenten aantrekt. De GGD is er altijd, voor iedereen.

Voor GGD Brabant-Zuidoost ontwikkelden we een video die zowel de interne visie versterkt als extern inzetbaar is voor werving. Geen standaard informatieve productie, maar een krachtig verhaal over samenwerking en impact. We legden de diversiteit van de GGD vast, van preventie tot crisismanagement, en toonden hoe alle afdelingen samen bijdragen aan een gezondere samenleving. Het resultaat? Een inspirerende video die medewerkers verbindt en nieuwe talenten aantrekt. De GGD is er altijd, voor iedereen.

TEam

Director

Gio Isenia

1st AD

Hendley da Cruz

Producer

Nigel Stephania

DOP

Tobias van Daal

1st AC

Harvey van der Gang

Gaffer

Joep Fransen

Grading

Raoel Hulst

Voice-Over

Bibi Espina

Sounddesign

Wave Studios Amsterdam, Paul Much

Service

HERO

Briefing

GGD Brabant-Zuidoost zocht een manier om hun nieuwe interne visie zichtbaar te maken: meer eenheid en samenwerking tussen alle afdelingen. Hun werk is breed, van jeugdgezondheidszorg tot crisismanagement, maar hoe breng je die diversiteit samen in één krachtig verhaal? Tegelijkertijd moest de video ook extern inzetbaar zijn. Hoe laat je niet alleen huidige medewerkers trots voelen, maar trek je ook nieuwe talenten aan? De uitdaging? Een video die zowel intern als extern de impact en waarden van GGD BZO overbrengt.

Approach

Gezondheid is meer dan zorg. Het is preventie, educatie, crisisbeheersing, een netwerk van experts die samenwerken om impact te maken. We kozen voor een verhalende aanpak die niet de losse afdelingen belicht, maar juist hun onderlinge verbinding. De video toont échte werksituaties, van consultaties en vaccinaties tot spoedhulp en preventieprogramma’s, terwijl de voice-over de visie versterkt: de GGD is er altijd, voor iedereen. Dit maakt de video herkenbaar voor huidige medewerkers en aantrekkelijk voor nieuwe professionals die zich willen aansluiten bij een organisatie met een duidelijke missie. Het resultaat? Een film die zowel trots en betrokkenheid binnen de organisatie creëert als extern een sterke employer branding neerzet.

impact

Met filmische storytelling en dynamische cameravoering legden we de energie en samenwerking binnen de GGD vast. Door echte werksituaties en de veelzijdigheid van de GGD in beeld te brengen, voelt de video authentiek en inspirerend. De montage is snel en meeslepend, de boodschap helder: Gezond zijn gunnen we iedereen. Het resultaat? Een wervingsvideo die verder gaat dan een vacaturetekst. Een intern en extern statement dat laat zien waar de GGD voor staat, nu en in de toekomst.

2025

Less noise

all rights reserved

Privacy policy

2025

Less noise

all rights reserved

Privacy policy

2025

Less noise

Privacy policy